Muzyka

sobota, 19 listopada 2016

馃摲 Selfie Tag 馃摲

Witajcie ;)
Tak jak my艣la艂am nie uda艂o mi si臋 napisa膰 nic w tym tygodniu, przez zbyt du偶o obowi膮zk贸w :/
Na szcz臋艣cie ju偶 jestem i postanowi艂am zrobi膰 kolejna tag. Mam nadzieje, 偶e wam si臋 spodoba.
W ka偶dym razie zapraszam was do czytania. 馃槉
Znalezione obrazy dla zapytania goth tumblr


1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?

Lubi臋 moje w艂osy oraz usta.

2. Gdyby艣 mog艂a odwiedzi膰 jakiekolwiek miejsce na ziemi, to gdzie by艣 pojecha艂a i dlaczego tam?

Japonia! Marze o tym od zawsz臋. Dlaczego? Od najm艂odszych lat interesuje si臋 kultur膮 tego kraju i chcia艂abym go kiedy艣 zobaczy膰 na w艂asne oczy.

Znalezione obrazy dla zapytania geisha tumblr

3.Czego potrzebujesz 偶eby poczu膰 si臋 lepiej kiedy jeste艣 chora?

艁贸偶ko + kocyk + ksi膮偶ka + herbata + laptop + The Sims 4  + Youtube + Tumblr = idealne lekarstwo

4. Jak膮 jedyn膮 porad臋 da艂aby艣 m艂odzie偶y i dlaczego?

Sama zaliczam si臋 do "m艂odzie偶y", ale je艣li mia艂abym dawa膰 sobie i innym jakie艣 rady, to my艣l臋 偶eby by艂o by to: nie przejmujcie si臋 szko艂膮 i ocenami. I nie chodzi mi o to 偶eby to ca艂kiem olewa膰, bo niekt贸re przedmioty s膮 wa偶niejsze, a inne mniej. Czas kt贸ry sp臋dzasz kuj膮c na kartk贸wk臋  o np. Beethovenie, teorii kolor贸w czy dodawaniu wektor贸w, kt贸ra nic nie zmieni w twoim 偶yciu i raczej nie b臋dziesz tego potrzebowa膰 w przysz艂o艣ci, m贸g艂by艣 wykorzysta膰 na rozwijanie pasji czy pog艂臋bianie zainteresowa艅.

5. Jak my艣lisz jakim zwierz臋ciem by艂e艣 w poprzednim wcieleniu?

Mog艂am by膰 sow膮. S膮 to jedna z moich ulubionych zwierz膮t. S膮 one pi臋kne i dostojne, oraz s膮 uto偶samiane z inteligencj膮.

Podobny obraz


6. Gdyby艣 mog艂a cofn膮膰 czas to co by艣 zmieni艂a?

My艣l臋, 偶e nic. Miejsce w kt贸rym teraz jestem zawdzi臋czam moim dawnym decyzj膮 i posuni臋ciom. Gdybym co艣 zmieni艂a mog艂abym by膰 teraz kompletnie gdzie indziej, w lepszym a by膰 mo偶e gorszym miejscu. Wi臋c wole zosta膰 tu gdzie aktualnie jestem.

7.  Co robisz dla rozrywki w weekend?

Mn贸stwo rzeczy. Spotykam si臋 ze znajomymi, chodz臋 na zakupy, czytam, maluje, pisz臋, czy ucz臋 si臋. Wszystko zale偶y od mojego nastroju.

Podobny obraz

8. Co denerwuje cie w miejscu gdzie pracujesz?

Aktualnie nie pracuje, ale ucz臋 si臋. wi臋c pozwol臋 sobie zmieni膰 to pytanie na: Co ci臋 denerwuje w miejscu gdzie si臋 uczysz?. (Sprytnie nie?) A wi臋c w mojej szkole wkurza mnie mn贸stwo rzeczy  jak i os贸b.  Nie b臋d臋 nikogo wymienia膰 po imieniu, ale z zachowa艅 irytuje mnie podej艣cie,  偶e je艣li nauczyciel co艣 powie, a ucze艅 si臋 nie zgodzi lub wyrazi odmienne zdanie jest od razu u nauczyciela gn臋biony i jest na skre艣lonej pozycji.

9. Nie mo偶esz 偶y膰 bez...

Mo偶e to b臋dzie podchodzi膰 pod uzale偶nienie, ale s膮dz臋, 偶e wi臋kszo艣膰 z was si臋 ze mn膮 zgodzi.
Nie potrafi艂abym, 偶y膰 w dzisiejszych czasach bez internetu. Nie chodzi te偶 o to, 偶e gdzie bym nie by艂a musz臋 mie膰 ca艂y czas telefon, tabletu czy laptopa przy sobie. Ale gdy nie wchodz臋 do sieci przez wi臋cej ni偶 tydzie艅, czuje si臋 ca艂kowicie odci臋ta od 艣wiata.

10. Gdyby艣 mog艂a mie膰 jedn膮 supermoc to co by to by to by艂o?

Bije si臋 pomi臋dzy lataniem, a panowaniem nad czasem. Z jednej strony od zawsze chcia艂am lata膰 i w og贸le, poczu膰 wiatr we w艂osach itp. :3 , ale takie panowanie nad czasem te偶 by艂oby ok.
Szczeg贸lnie dla mnie czyli osoby, kt贸ra wiecznie nie ma na nic czasu i cz臋sto si臋 sp贸藕nia.

Podobny obraz

I to ju偶 koniec na dzi艣. W najbli偶szych dniach postaram si臋 jeszcze co doda膰. 
Trzymajcie si臋 ciep艂o i do zobaczenia. 馃槇
~ Gothica


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz