Muzyka

pi膮tek, 9 grudnia 2016

馃摉 Tag "Moja szko艂a" 馃摉

 Tak jak i obieca艂am dzisiaj postanowi艂am zrobi膰 dla was tag "Moja szko艂a" czy jakkolwiek si臋 on nazywa. Wkr贸tce ko艅czy si臋 pierwszy semestr, wi臋c uznajmy to za takie ma艂e podsumowanie pierwszego p贸艂rocza w mojej "nowej" (ju偶 nie bardzo) szkole. Wi臋c zaczynajmy!

1. O kt贸rej wstajesz do szko艂y?

Oko艂o 6, ale licz膮c w艂膮czanie drzemek w budziku to mniej wi臋cej o 6:15.

2. Tw贸j ulubiony nauczyciel.

Ewidentnie nauczycielka od chemii. Mog臋 spokojnie powiedzie膰, 偶e jest najlepsz膮 nauczycielk膮, kt贸ra uczy艂a mnie do tej pory. Poza tym lubi臋 te偶 mojego wuefiste (tak to si臋 pisze?).

3. Z jakiego przedmiotu jeste艣 najlepsza?
Znalezione obrazy dla zapytania paint tumblr dark
Z geografii i plastyki.

4. Czy masz w szkole/klasie grup臋 bliskich ci os贸b czy raczej zadajesz si臋 z ka偶dym?


Mam grup臋 swoich znajomych, ale nie mam problemu z zadawaniem si臋 z innymi.

5. Plecak, torebka czy tornister?

Plecak.

6. Czy malujesz si臋 do szko艂y?

Raczej tak, ale nie jest to jaki艣 mocny makija偶.

7. Spodnie, sp贸dnica czy sukienka?

Spodnie, ale lubi臋 te偶 sp贸dnic臋.

8.  Czy nosisz dodatki do szko艂y?

Zawsze, i nie tylko do szko艂y, zawsze mam na sobie jakie艣 dodatki. Obowi膮zkowo pier艣cionek (czasami wi臋cej ni偶 jeden) i bransoletki, rzadziej naszyjnik.

9. Czy w zesz艂ym roku mia艂a艣 czerwony pasek?

Nie.

10. Przedmiot, z kt贸rego uwa偶asz, 偶e jeste艣 s艂aba?
Znalezione obrazy dla zapytania matematyka tumblr

Matematyka, chyba nie musz臋 tego komentowa膰...

11. Chodzisz do szko艂y na piechot臋, je藕dzisz samochodem, czy autobusem?

Je偶d偶臋 i wracam do szko艂y samochodem, czasami zdarza mi si臋 wraca膰 autobusem.

12. Zmieniasz buty w szkole?

Musz臋.

13. Czy lubisz 膰wiczy膰 na WF-ie?

Zale偶y co robimy. Najbardziej lubi臋 gra膰 w siatk贸wk臋. Kiedy wiem, 偶e b臋dzie np. gimnastyka lub pi艂ka r臋czna to raczej nie.

14. Czy jesz w szkole 2-艣niadanie?

Tak.

15. Czy w wakacje t臋sknisz za szko艂膮?
Znalezione obrazy dla zapytania szko艂a tumblr

Nigdy  za szko艂a, ale za znajomymi i za tymi wszystkimi odpa艂ami (wszyscy wiedz膮 o co chodzi ;3 ) jak najbardziej.

16. Chodzisz na jakie艣 zaj臋cia pozalekcyjne?

Tak. Chodz臋 na angielski i chemie.



Na dzi艣 to koniec. Jest pi膮tkowy wiecz贸r wi臋c 偶ycz臋 wam udanego weekendu. Postaram si臋  wkr贸tce napisa膰, 艣led藕cie te偶 mojego drugiego bloga, bo w ten weekend postaram si臋 co艣 opublikowa膰, miejmy nadzieje, 偶e mi si臋 uda. Trzymajcie kciuki.
Do zobaczenia i cze艣膰!
~ Gothica 馃懟

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz