Muzyka

piątek, 26 sierpnia 2016

O wszystkim i o niczym...

Witajcie! :3

  Przepraszam, że jakiś czas mnie nie było ale byłam na wyjeździe i ostatnio zajmuje się pisaniem opowiadań na drugiego bloga ---> Miasto Aniołów i Demonów
  Poza tym niedługo znów szkoła O.o
Co o tym myślicie? Chce wam się iść? Ja osobiście mam mieszane uczucia. Idę do nowej szkoły więc wiadomo stres i te sprawy ale tam naprawdę to nowa szkoła bardziej mnie intryguje niż przeraża ;3
Zresztą czy strach to nie pojęcie względne? Można w ogóle bać się czegoś co w założeniu ma być dla nas dobre? Ja rozumiem bać się tej istoty o czarnych oczach stojącej właśnie za wami, ale szkoły?!



  A jak tam minęły wam wakacje? Ja osobiście byłam na 2 wyjazdach, dużo czasu spędzałam ze znajomy. Najlepiej chyba wspominam zakupi z moją przyjaciółką.
Najgorsza jest chyba świadomość ile rzeczy nie zrobiłam przez te wakacje ;-;
Na ale trudno, będę to musiała jakoś przeboleć... Albo nie...
No więc to chyba tyle na dziś...

Ps. Założyłam Tumblera, link dla zainteresowanych --> https://www.tumblr.com/blog/gothy-the-fallen-angel



  

Fajny AMV --->   Klik




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz