Muzyka

czwartek, 22 grudnia 2016

馃巵 Christmas Tag 馃巵

  Dawno ju偶 nie pisa艂am, ale ju偶 jestem ;)  Z tytu艂u, 偶e ju偶 wkr贸tce 艣wi臋ta, postanowi艂am zrobi膰 Christmas Tag 馃巵 Nie obiecuje, 偶e przed 艣wi臋tami uda mi si臋 jeszcze co艣 d艂u偶szego napisa膰, ale wkr贸tce na pewno si臋 co艣 jeszcze pojawi. Wi臋c zaczynamy!
Znalezione obrazy dla zapytania christmas black and white tumblr

1. Kiedy zaczynasz przygotowywanie do Bo偶ego Narodzenia?

Jakie艣 tydzie艅, dwa przed 艣wi臋tami.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Zazwyczaj tak.

3. Jakie s膮 twoje ulubione 艣wi膮teczne filmy?

Ogl膮dam stosunkowo ma艂o film贸w, ale filmy 艣wi膮teczne kt贸re znam i lubie to: ,,Expres Polarny", ,,Opowie艣膰 Wigilijna" i ,,Grinch 艣wi膮t nie b臋dzie".

4. Czy masz jakie艣 ulubione wspomnienia 艣wi膮teczne?

Raczej nie. Wi臋kszo艣膰 moich 艣wi膮t do tej pory, wygl膮da艂o raczej tak samo i niesamowitych wspomnie艅 nie posiadam.

5. Jak wygl膮da Bo偶e narodzenie w twoim domu?
Podobny obraz

Pewnie jak w wi臋kszo艣ci dom贸w: choinka, lampki, kolacja, 12(cho膰 nie zawsze) potraw i prezenty.

6. Co najbardziej lubisz w 艣wi臋tach Bo偶ego Narodzenia?

艢nieg kt贸rego zazwyczaj nie ma 馃槀
A tak serio to sama atmosfera jest niezwyk艂a.

7. Czy masz jakie艣 tradycje 艣wi膮teczne?

My艣l臋, 偶e takie jak wi臋kszo艣膰.

8. Jakie s膮 twoje ulubione piosenki 艣wi膮teczne?

Szczerze strasznie lubi臋 niekt贸re kol臋dy, a poza tym to: "All i want for Christmas is you", "Merry Christmas Everyone" i " We wish you a Marry Christmas".

9. Jak膮 masz choink臋 w tym roku?

Aktualnie jeszcze nie mam, zazwyczaj ubieram choink臋 dzie艅  przed 艣wi臋tami, poniewa偶 偶ywa choinka do艣膰 szybko opada. Nie mniej jednak co rok wygl膮da podobnie wi臋c wrzuc臋 wam zdj臋cie z zesz艂ego roku.

10. Jaki jest tw贸j ulubiony zapach 艣wi膮teczny?

Zapach piernik贸w 馃挄馃挄馃挄

11. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej.

Bia艂e, niebieskie lub fioletowe.

12. Odliczasz dni do 艣wi膮t?
Znalezione obrazy dla zapytania christmas black and white tumblr

Raczej tak. Lubie mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e to ju偶 nied艂ugo.

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Nie mam jednego ulubionego z danej marki. Je艣li chodzi o kolory to najcz臋艣ciej wybieram czarny (ale ten nosze przez wi臋kszo艣膰 roku), srebrny, z艂oty, granatowy lub szary.

14. Ulubiony zimowy nap贸j?

Herbata, czerwona lub zielona.

15. Jak wygl膮da tw贸j pok贸j podczas okresu 艣wi膮tecznego?

Nie zmienia si臋 zbyt wiele. Mam zawieszone niebieskie lampki. I gdzie nie gdzie jakie艣 drobne 艣wi膮teczne ozdoby typu: ma艂a choinka, stroik i kartki 艣wi膮teczne. W zim臋, a tym bardziej w okresie 艣wi膮t pale wi臋cej 艣wieczek, i wosk贸w czy olejk贸w w kominku zapachowym, wi臋c z w ca艂ym pokoju pi臋knie pachnie piernikami, pomara艅czami czy go藕dzikami.

Znalezione obrazy dla zapytania christmas black and white tumblr

  To na tyle :) 
Jak wam min膮艂 ostatni dzie艅 szko艂y przed przerw膮 艣wi膮teczn膮. U mnie osobi艣cie by艂o ca艂kiem dobrze (czego si臋 nie spodziewa艂am). Mia艂am wigilie klasow膮. Zawsze najbardziej rozbraja mnie moment sk艂adania sobie 偶ycze艅 z osobami z klasy, was te偶? Zawsze dostaje jakie艣 niekonwencjonalne 偶yczenia :D , oczywi艣cie w pozytywnym sensie. Najdziwniejsze jakie w ty roku dosta艂am to "偶eby艣 dosta艂a w ko艅cu tego jednoro偶ca" i "偶eby zwolni艂o si臋 dla ciebie miejsce w psychiatryku". Dzi臋ki ch艂opaki 馃槀馃挄 Bo偶e, a偶 mnie zaskakuje jaki mam dzi艣 dobry humor. Uznajmy to za 艣wi膮teczny cud. 馃巹
  Nie wiem jak u was, ale u mnie zazwyczaj wymieniam si臋 z moimi (2) przyjaci贸艂kami, prezentami.
My艣l臋, 偶e to do艣膰 fajne i zawsze mamy ubaw przy rozpakowywaniu tego. W tym roku dosta艂am do nich krymina艂 "13 powod贸w", pomadk臋 EOS i czekolad臋 (du偶o czekolady).
  W zwi膮zku z tym, 偶e prawdopodobnie nie b臋dzie mnie tu a偶 do 艣wi膮t (ale d艂ugo...) to chcia艂abym wam 偶yczy膰 Weso艂ych 艢wi膮t. Mam nadzieje, 偶e u was (jak i u mnie) b臋d膮 udane. Trzymajcie si臋 ciep艂o i do zobaczenia!


Miasto Anio艂贸w i Demon贸w - http://miastoaniolowidemonow.blogspot.com/

~ Gothica 馃槇

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz