Muzyka

wtorek, 20 września 2016

Moja nieobecność i tag - "Moje dzieciństwo"

Yo!

Przepraszam, że nie pisałam przez prawie 3 tygodnie, ale spokojnie żyje, mam się dobrze =^.^=


Ogólnie u mnie cały czas dużo się dzieje ale mam nadzieje, że uda mi się to troszkę ogarnąć i zacząć pisać regularnie. ♥♥♥

Dzisiaj stwierdziłam, że muszę coś napisać na bloga bo chyba bym sobie nie wybaczyła, że drugiego bloga zaniedbuje ;-;
Z barku weny twórczej postanowiłam odpowiedzieć na pytania z tagu:"Moje dzieciństwo".
To może troszeczkę pomóc w poznaniu mnie...
No więc nie przedłużając zaczynajmy!


1. Jakie były twoje ulubione bajki w dzieciństwie ? 



O kurczę, pierwsze pytanie, a już nie znam odpowiedzi...  No w każdym razie było ich wiele ale na dany moment najbardziej przypominam sobie "Czerwonego Kapturka", "Alice w Krainie Czarów", "Smerfy" i "Scooby Doo".


2. Twoje hobby, kiedy byłaś młodsza?

Moje hobby nie zmieniło się za bardzo, zawsze kochałam pisać i rysować, choć kiedyś w większości zajmowałam się projektowaniem i rysowaniem ubrań.


3. Wspomnienie z dzieciństwa?

Jest tego naprawdę wiele, najbardziej chyba przypominam sobie granie w policjantów i złodziei z moim kuzynem, zabawy lalkami z przyjaciółką i zmuszanie mojego taty do układania ze mną klocków i gry w "Monopol".


4.Czy twoja przyjaźń jest od dzieciństwa ?



Tak, akurat ja i moja przyjaciółka znamy się od piaskownicy na dzień dzisiejszy będzie to jakieś 12 lat. I w dalszym ciągu jestem zszokowana ile udało nam się ze sobą wytrzymać. :3 


5.  Z czym kojarzy ci się dzieciństwo ?



Kojarzy mi się z ciągłym przebywaniem na świeżym powietrzu, bieganiu po łąkach i lasach oraz taką czystą beztroską. :)


6. Kim chciałabyś być jako dziecko w przyszłości?

Ja? Miałam mnóstwo planów od bycia projektantką mody, weterynarzem po bycie
artystką i pisarką.


7. W co najbardziej lubiłaś się bawić w dzieciństwie?

W dom, szkołę, weterynarza i fryzjera. 


8. Jakie jest twoje pierwsze skojarzenie z dzieciństwa?

Mnóstwo, mnóstwo zabawy!


9. Jakie miałaś marzenia?

Zawsze marzyłam, żeby jeździć konno, niestety było to nie możliwe, chciałam zawsze mieć również domek na drzewie.


10. Czy uważasz że miałaś lepsze dzieciństwo niż mogłabyś mieć teraz?

Oczywiście, że lepsze! Za moich czasów (boże jak to brzmi... XD) komputery, laptopy, tablety itp. nie były jeszcze takie popularne wśród młodszych osób i bardzo się ciesze z tego powodu, o wiele lepiej się wspomina dzieciństwo kiedy jest co wspominać prawda? :3



I to na tyle dzięki wielkie za przeczytanie, mam nadzieję, że się podobało. Mi jak najbardziej i może zrobię coś takiego jeszcze w niedalekiej przyszłości. =^.^=



Do następnego wpisu!!! 

~Gothy

Chamska reklama musi być...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz