Muzyka

sobota, 15 października 2016

Jesienna depresja ☔

No więc witam po raz kolejny! ♥♥♥
Mamy już październik więc odpowiednia pora na małą, jesienną depreche, jak to ja mam w zwyczaju. A może to po prostu za dużo przeglądania tych depresyjnych Tumblerów? Być może... Ech...


  Nie mniej jednak lubię jesień. Ta pora roku oznacza dla mnie tyle co siedzenie w szlafroku, czy jakimś ciepłym sweterku przy komputerze z herbatką i ulubionymi ciastkami i pisanie opowiadań czy malowanie. ☕☕☕
Jedynym minusem jest wstawanie rano, kiedy pada i jest jeszcze ciemno, a ja najchętniej zamiast wyjścia do szkoły zawinęła bym się w kołdrę i nie ruszała się z łóżka pół dnia, ale chyba większość osób tak ma... :P No właśnie i najgorzej jest kiedy pada. Nie przeszkadza mi to szczególe kiedy siedze sobie w domu, wtedy nawet mi to pasuje. Najgorzej jest jednak wtedy kiedy musze wrócić z zajęć lub ide bopiero do szkoły.
No ale idzie to jakoś przeżyć (zresztą nie mamy większego wyboru ;-;).
  W szkole jak na razie nie idzie mi źle. A w każdym razie zawsze może być gorzej. Ale z moją umiejętnością bajerowania nauczycieli i dyskretnego ściągania na kartkówkach, jak na razie nie muszę się martwić o moje oceny XD
Tak wiem będę się smażyć w piekle... Ojej...

A tak z innej beczki, to jak zapewne wiecie niedługo Halloween. Ja jakoś nie szczególnie obchodzę to święto niemniej jednak są to moje klimaty :3 wiecie straszności itp. 
Znalazłam nawet parę takich przecudnych obrazków w takiej mrocznej tematyce, parę z nich: 

Znalezione obrazy dla zapytania straszne księżniczki disneyaZnalezione obrazy dla zapytania straszne księżniczki disneya

Znalezione obrazy dla zapytania creepy animeZnalezione obrazy dla zapytania creepy animeZnalezione obrazy dla zapytania creepy animeZnalezione obrazy dla zapytania creepy anime

Urocze prawda? <3 👻👻👻
Na dziś to chyba na tyle. Wiem, że pisze krótkie notki ale jakoś tak lepiej i szybciej mi one wychodzą. A więc do zobaczenia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz