Muzyka

środa, 26 października 2016

Yo! =^.^=

Jejciu jak ten czas leci :D Ostatni post był prawie 2 tygodnie temu, a ja mam wrażenie, że pisałam go przedwczoraj ;-; .Nie mogłam się jakoś zabrać do napisania tego posta.



Będę trochę nawijać teraz o wszystkim i o niczym bo w sumie to wychodzi mi najlepiej i nie ma innego pomysłu na dzisiejszy post.
Tak więc wróciłam własnie ze szkoły. Jestem wykończona i mam ochotę umierać ale pomińmy ten fakt. Czy wy również tak macie, że czasem idziecie do szkoły w świetnym humorze, a wracacie z tak zjebanym, że najchętniej skoczylibyście z dachu?



A tak z innej beczki to jak wam się podoba nowy wygląd boga? Mam zamiar go jeszcze trochę dopracować, ale już nie jest źle.
Ostatnio też w końcu wzięłam się za czytanie zaległych książek, które z braku czasu porzuciłam na jakiś czas, Wczoraj skończyłam "Fan Girl" autorstwa Rainbow Rowell.

Znalezione obrazy dla zapytania rainbow rowell fangirlChoć nie byłam przekonana to tej książki, bo raczej nie czytam takich rzeczy, uważam, że książka jest naprawdę  bardzo dobra i prawdopodobnie zajmie, jakieś zaszczytnie miejsce na mojej półce. Spodobała mi się też głównie dla tego, iż mogłam się trochę utożsamić się z główną bohaterką książki - Cath.
Cath jest blogerką, i tak samo jak ja pisze fanfiction, choć o trochę odmiennej tematyce.
Podoba mi się również to, że książka jest napisana bardzo lekkim językiem.
Ciesze się, że nie przeczytałam jej od razu po dostaniu jej (czyli w święta bożego narodzenia 2015)
ale dopiero teraz. Wtedy jeszcze nie myślałam nawet o założeniu bloga, a teraz kiedy ma aż 2 mogę spojrzeć na historię z nieco innej perspektywy.

 Wow, napisałam coś wartościowego, jestem z siebie dumna :P
Jeśli będę pisać jeszcze takie "recenzje" książek to zapewniam was, że będą to książki bardziej mroczne od tej, gdyż czytam głównie kryminały czy thrillery.
Szczerze, prawdopodobnie gdyby nie moja ciocia, to ta książka nigdy nie wpadłaby w moje ręce.


 Mam plan zrobić kilka tagów w niedalekiej przyszłości i mam nadzieje, że mi to wyjdzie.
Na dziś to na tyle, ma nadzieje, że jakoś strasznie was nie zanudziłam.
Do zobaczenia w następnych postach, pa! ♛♛♛

Zapraszam również na:
Mój tumblr -  https://www.tumblr.com/blog/gothy-the-fallen-angel
Drugi blog z opowiadaniami - http://miastoaniolowidemonow.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz