Muzyka

艣roda, 7 grudnia 2016

馃巺 Miko艂ajki 馃巺

Witajcie!
 
Na wst臋pie sp贸藕nione 偶yczenia  z okazji Miko艂ajek, mam nadzieje, 偶e dostali艣cie jakie艣 fajne prezenty ;) Jeszcze tylko dwa tygodnie i zaczynami przerw臋 艣wi膮teczn膮, ca艂e szcz臋艣cie, bo zaczynam nie wyrabia膰 (c贸偶 za nowo艣膰...). Swoj膮 drog膮 stwierdzi艂am, 偶e pisanie post贸w na oba moje blogi jest lepszym zaj臋ciem od uczenia si臋 na trzy sprawdziany, kt贸re czekaj膮 mnie w tym tygodniu, i trzy kolejne, kt贸re mam za tydzie艅. ;-; Mam nadzieje, 偶e to by艂 dobry wyb贸r.

Znalezione obrazy dla zapytania anime tumblrZnalezione obrazy dla zapytania goth tumblrZnalezione obrazy dla zapytania anime goth tumblr

 Poza tym du偶ymi krokami zbli偶a si臋 koniec 2016 roku. My艣l臋, 偶e fajnie by by艂o, zrobi膰 sobie taki "rachunek sumienia" co do tego co planowali艣my na ten rok i  to co uda艂o nam si臋, a co niekoniecznie. Ja niestety w tamtym roku odpu艣ci艂am sobie postanowienia noworoczne, mimo to uwa偶am ten rok za udany pod wzgl臋dem mojej tw贸rczo艣ci, niekoniecznie mo偶e pod wzgl臋dem kontakt贸w mi臋dzyludzkich, ale z tym nigdy nie by艂o idealnie, jednak nie jest 藕le. 
 Je艣li jeszcze nie wiecie to takim moim "ma艂ym postanowieniem" na grudzie艅 b臋dzie napisanie co najmniej 3 post贸w na moim drugim blogu (link do niego na dole). Niestety nie jest to takie 艂atwe jakby si臋 mog艂o wydawa膰, bo niestety. moja wena tw贸rcza przychodzi zazwyczaj do mnie w momentach najmniej oczekiwanych i kt贸rych 艣rednio jak mam j膮 wyla膰 na papier, czy te偶 od razu do bloggera. Mimo to pierwszy post ju偶 jest, wi臋c je艣li kto艣 jest zainteresowany serdecznie zapraszam. ;)


Postaram si臋 wyrobi膰 z  nast臋pn膮 notk膮 na pi膮tek, wi臋c wyczekujcie 馃巹馃巹馃巹
Do zobaczenia!
~ Gothica 馃拃

Znalezione obrazy dla zapytania anime goth tumblr




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz