Muzyka

sobota, 3 grudnia 2016

馃尮 Po ma艂ej nieobecno艣ci 馃尮

Chcia艂abym napisa膰 dzie艅 dobry. Ale aktualnie bardziej pasowa艂aby dobry wiecz贸r lub dobra noc. 馃専

W ka偶dym razie dawno nie pisa艂am, ale dzisiaj, po ma艂ych komplikacjach, ju偶 jestem.
Je艣li chodzi "ma艂e komplikacje" to mam tu na my艣li lekki 艣nie偶ny kataklizm jaki nawiedzi艂 moj膮 okolice i spowodowa艂 par臋 nieprzyjemnych zdarze艅. Od rana nie mia艂am pr膮du i nie ma go te偶 teraz, a raczej mam go na chwil臋, po czym znowu znika. ;-;
Nie pia艂am r贸wnie偶 z powodu moich ma艂ych nawrot贸w depresji i szko艂y, czyli standardowo...
No ale dobrze przejd藕my do pozytyw贸w. Przedwczoraj zacz膮艂 si臋 grudzie艅, czyli odliczanie czasu do 艢wi膮t Bo偶ego Narodzenia.馃巹馃巹馃巹
Nawet si臋 nie pytam, bo to oczywiste, 偶e ka偶dy z nas nie mo偶e si臋 doczeka膰.



Mam nadzieje, 偶e w grudniu b臋d臋 mia艂a miej obowi膮zk贸w zwi膮zanych ze szko艂膮 i b臋d臋 mog艂a cz臋艣ciej publikowa膰 posty, na tym, jak i na drugim blogu, bo ostatnimi czasy nie ma ich zbyt wiele. Ale na jutro mam ju偶 naszykowane co艣 wi臋kszego, wi臋c czekajcie.
Jest ju偶 dosy膰 p贸藕no, wi臋c w dzisiejszym po艣cie to na tyle. Chcia艂am tylko da膰 wam zna膰, 偶e jestem tutaj.
Mrocznych sn贸w!
Do zobaczenia jutro!
~ Gothy 馃尮



Tumblr - https://www.tumblr.com/blog/gothy-the-fallen-angel
Blog z opowiadaniami - http://miastoaniolowidemonow.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz